Verzenden

De producten die je via onze webshop besteld, worden verzonden met PostNL. Wij doen onze uiterste best om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Wij streven er naar dat de bestellingen die voor 12:00 geplaatst worden, de volgende dag in huis zijn. De levertijd is afhankelijk van de door jou gekozen artikelen. Een deel van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Maar, wegens de grote variatie in maten en kleuren kunnen wij helaas niet alles op voorraad houden. Van de meeste artikelen, wordt de verwachte levertijd aangegeven op de website. Uiteraard kan je ook altijd contact met de winkel opnemen met vragen over levertijd.

Op zondag en maandag is onze winkel gesloten. Bestel je een product op zondag of maandag, dan wordt je bestelling op dinsdag verzonden.

Verzendkosten

Vanaf € 50,- betaal je géén verzendkosten, dus GRATIS verzending in Nederland. Uitgezonderd Nederlandse Antillen. De verzendkosten van bestellingen tot € 50,- bedragen € 6,95.

De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen € 9,25.

Deze verzendkosten zijn niet verwerkt in de prijs van de producten maar wordt apart op de order vermeld.

Als wij de bestelling in meerdere keren moeten leveren, om welke reden dan ook, betalen wij uiteraard de extra kosten.

Bij retourzendingen zijn de verzendkosten voor je eigen rekening.

Indien gewenst kunnen wij naar andere landen verzenden. Neem contact met ons op over de mogelijkheden.

*Gratis verzending boven de €50,- geldt alleen voor webshopartikelen. Ben je op zoek naar een bed, boxspring, bodem of matras? Neem dan even contact met ons op over de mogelijkheden.

Track&trace

Als je bestelling ’s nachts is verwerkt door PostNL, dan ontvang je automatisch een e-mail met een track&trace code inclusief tijdsindicatie om de zending makkelijk te volgen.

Niet thuis

Ben je niet thuis op het moment van bezorging of heb je de bezorger gemist? PostNL komt 1 keer langs om je pakket af te leveren. Als het pakket niet afgeleverd kan worden bij de eerste aanbiedpoging dan wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht. Daar blijft het pakket 1 week liggen. Haal je de bestelling binnen 1 week niet af, dan wordt het pakket naar ons terug gestuurd en verwerken wij het als retourzending.