Bestelling annuleren

Wil je jouw online bestelling annuleren, mail dan naar info@jacobsslapen.nl. Als de annulering bij ons bekend is, betalen wij je binnen 2 werkweken terug.

Heb je een maatwerk product (zoals een boxspring, matras, topper, linnenkast, linnengoed, etc.) die speciaal voor jou geproduceerd en besteld is en je wilt deze bestelling annuleren? Dan brengen wij annuleringskosten in rekening volgens de voorwaarden van het CBW. Deze voorwaarden vindt je hier.

Retourneren

Zonder opgaaf van redenen kan je jou online bestelling onder bepaalde voorwaarden bij ons retourneren. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Je stuurt het ongebruikte product binnen 14 dagen na ontvangst in de originele gave verpakking en volledig ingevulde retourformulier retour naar:

Jacobs Slapen
Smidsweg 31
7441 EJ Nijverdal, Nederland

Een retourbon kan gedownload worden op deze pagina, vul deze volledig in en stuur deze met je retourzending mee terug. De kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening. Vraag altijd een verzendbewijs als je het pakket terugstuurt en bewaar deze goed. Jacobs Slapen is niet verantwoordelijk voor als een pakket zoek raakt bij retourzending.

Let op; Beddengoed, waaronder hoofdkussens, dekbedden, dekbedhoezen, hoeslakens, moltons, slopen kan je niet retour sturen in verband met gezondheidsbescherming en hygiëne. Is de verzegeling van de verpakking gebroken, dan heb je geen bedenktijd meer en kan het product niet retour. Wij nemen uitsluitend artikelen terug die;

  • niet beslapen/gebruikt zijn
  • uitsluitend in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
  • Bij een verzegeld artikel; dat de verzegeling nog intact is
  • Een artikel/artikelen schoon zijn

Constateren wij bij een retourontvangst dat een product gebruikt is of de verpakking beschadigd is, dan wordt de retourzending niet geaccepteerd. Wij sturen deze artikelen naar je terug en brengen de gemaakte verzend- en behandelingskosten in rekening. Je mag een artikel zonder hygiënelabel uit de verpakking halen, passen en beoordelen. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen wij je aansprakelijk stellen.

Dowload het retourformulier hier

Terugbetaling bij retourneren

Na ontvangst van de retour gestuurde artikelen controleren wij de artikelen. Retouraanvragen kunnen tot uiterlijk 14 dagen na levering in behandeling genomen worden. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkweken het aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten op je rekening teruggestort.

Bestelling beschadigd of incompleet geleverd.

Wij doen er alles aan om je bestelling snel en onbeschadigd bij je thuis te bezorgen. Mocht er toch een artikel beschadigd zijn of ontbreken, laat ons dit zo snel mogelijk weten. Uiterlijk binnen 3 dagen na ontvangst. Wij proberen dat dan ook zo snel mogelijk op te lossen.

Neem telefonisch contact met ons op of stuur een email. Om je snel te kunnen helpen, vragen wij je om duidelijke foto’s van de schade bij te voegen. Minimaal een close up foto en een foto met het hele artikel erop. Stuur een email met gegevens en foto’s naar info@jacobsslapen.nl. Wij nemen daarna contact met je op.

Heb je recht op een vervangend artikel, dan stuur je eerst het beschadigde artikel terug. Zodra wij deze hebben ontvangen, verzenden wij je een nieuw, vervangend artikel weer toe. In dit geval nemen wij de retourkosten en de verzendkosten voor onze rekening.